Kirjaudu Netvisoriin

Mobiilisovelluksella

Pankkitunnuksilla

  • Tärkeät tiedotteet
  • Siirry Communityyn
  • Siirry tukiportaaliin
  • MYYNTI 010 778 3700 myynti@netvisor.fi
  • Visma Netvisor on osa Visma-konsernia
  • Tietoa Visman yksityisyydensuojasta
  • Tietosuojaseloste

Mobiili-kirjautuminen

Netvisor ID -mobiilisovellus on nopea tapa kirjautua Netvisoriin. Lue lisää: netvisor.fi/id

Kirjautuminen Mobiilivarmenteella vaatii operaattorilta mobiilivarmenteisen Sim-kortin matkapuhelimeen. Lisätietoa: mobiilivarmenne.fi

Ongelmia kirjautumisessa?

Käyttöoikeuksien voimassaolo

Netvisoriin pääsee kirjautumaan vain voimassa olevalla käyttöoikeudella perusyritykseen. Perusyritys on yritys, johon käyttöoikeutesi on alunperin perustettu. Jos epäilet, että käyttäjätunnuksesi voimassaolo on päättynyt, olethan yhteydessä yrityksen pääkäyttäjään. Mikäli sinulla ei enää ole käyttöoikeutta perusyritykseen, tämä voidaan tarvittaessa muuttaa Netvosrin asiantuntijapalvelun toimesta (tuki.netvisor@visma.com).

Uusi käyttäjä

Olethan yhteydessä yrityksen pääkäyttäjään tarkistaaksesi onko henkilötunnuksesi perustettu oikein. Voit myös ottaa yhteyttä asiantuntijapalveluun (tuki.netvisor@visma.com).

Netvisor ID -kirjautuminen ei onnistu

Kokeile seuraavia toimenpiteitä:

  1. Kirjaudu Netvisoriin pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella
  2. Poista Netvisor ID -tili Netvisorista kohdasta: Omat perusasetukset - Netvisor ID
  3. Poista Netvisor ID -sovellus puhelimestasi
  4. Lataa Netvisor ID -sovellus uudelleen puhelimeesi
  5. Tee käyttöönotto uudelleen.tukisivuilla

Mobiilivarmenteella kirjautuminen ei onnistu

Kokeile käynnistää puhelin uudelleen. Tarvittaessa voit kokeilla toimiiko mobiilivarmenne jossain muussa palvelussa.

Jos nämä toimenpiteet eivät auta

Ota yhteyttä asiantuntijapalveluun:tuki.netvisor@visma.com