Käyttöoikeuksien voimassaolo
Netvisoriin pääsee kirjautumaan vain voimassa olevalla käyttöoikeudella
perusyritykseen. Perusyritys on yritys, johon käyttöoikeutesi on alunperin perustettu. Jos epäilet, että käyttäjätunnuksesi
voimassaolo on päättynyt, olethan yhteydessä yrityksen pääkäyttäjään. Mikäli sinulla ei enää ole käyttöoikeutta perusyritykseen, tämä voidaan tarvittaessa muuttaa Netvosrin asiantuntijapalvelun toimesta (tuki.netvisor@visma.com).
Uusi käyttäjä
Olethan yhteydessä yrityksen pääkäyttäjään tarkistaaksesi onko henkilötunnuksesi perustettu oikein. Voit myös ottaa yhteyttä asiantuntijapalveluun (tuki.netvisor@visma.com).
Netvisor ID -kirjautuminen ei onnistu
Kokeile seuraavia toimenpiteitä:
- Kirjaudu Netvisoriin pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella
- Poista Netvisor ID -tili Netvisorista kohdasta: Omat perusasetukset - Netvisor ID
- Poista Netvisor ID -sovellus puhelimestasi
- Lataa Netvisor ID -sovellus uudelleen puhelimeesi
- Tee käyttöönotto uudelleen.tukisivuilla
Mobiilivarmenteella kirjautuminen ei onnistu
Kokeile käynnistää puhelin uudelleen. Tarvittaessa voit kokeilla toimiiko mobiilivarmenne jossain muussa palvelussa.
Jos nämä toimenpiteet eivät auta
Ota yhteyttä asiantuntijapalveluun:tuki.netvisor@visma.com